Contact
Heeft u een vraag over MijnGelre?
Heeft u een vraag over MijnGelre? Bekijk dan de veelgestelde vragen.
Staat uw vraag er niet tussen, of komt u er niet uit? Onze medewerkers van het Contactcentrum MijnGelre helpen u graag verder.
Let op: Heeft u vragen die specifiek over afspraken gaan, voor de behandelend arts bestemd zijn of over inhoudelijke medische gegevens gaan? Neem dan contact op met de betreffende polikliniek.
Contactgegevens en openingstijden
T: (0)55-5811180.
maandag t/m vrijdag: 10:00u— 14:30u.
Heeft u buiten bovenstaande openingstijden een vraag voor de medewerkers van het Contactcentrum MijnGelre? U kunt uw vraag stellen via dit contactformulier. Wij streven ernaar om u binnen 2 werkdagen een reactie te geven.
Heeft u een medische vraag?
Bij uw volgende afspraak vertelt uw behandelaar wat de informatie in uw medisch dossier betekent. Heeft u een dringende medische vraag die niet kan wachten? Bel dan met de polikliniek van uw behandeld arts. Op deze pagina kunt u het juiste telefoonnummer vinden van de polikliniek
Heeft u een vraag over uw persoonsgegevens?
Dan kunt u deze vraag stellen bij het inschrijfpunt in de centrale hal van het ziekenhuis. Op deze pagina vindt u meer informatie over het inschrijfpunt binnen Gelre ziekenhuizen
Wilt u uw persoonsgegevens wijzigen? Neem dan uw identiteitsbewijs en zorgverzekeringspas mee.