Contact
Heeft u een vraag over MijnGelre?
Bekijk dan de veelgestelde vragen.
Staat uw vraag er niet tussen, of komt u er niet uit? Onze medewerkers van het Contactcentrum MijnGelre helpen u graag verder.
Let op: Heeft u vragen die specifiek over afspraken gaan, voor de behandelend arts bestemd zijn of over inhoudelijke medische gegevens gaan? Neem dan contact op met de betreffende polikliniek.
Contactcentrum MijnGelre
Telefonisch bereikbaar via (0)55-5811180, maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 15:00 uur.
Heeft u buiten bovenstaande openingstijden een vraag voor de medewerkers van het Contactcentrum MijnGelre? U kunt uw vraag stellen via dit contactformulier. Wij streven ernaar om u binnen 2 werkdagen een reactie te geven.
Heeft u een medische vraag?
Bij uw volgende afspraak vertelt uw behandelaar wat de informatie in uw medisch dossier betekent. Heeft u een dringende medische vraag die niet kan wachten? Bel dan met de polikliniek van uw behandeld arts. Op deze pagina kunt u het juiste telefoonnummer vinden van de polikliniek
Heeft u een vraag over uw persoonsgegevens?
Dan kunt u deze vraag stellen bij het inschrijfpunt in de centrale hal van het ziekenhuis. Op deze pagina vindt u meer informatie over het inschrijfpunt binnen Gelre ziekenhuizen
Wilt u uw persoonsgegevens wijzigen? Neem dan uw identiteitsbewijs en zorgverzekeringspas mee.
Informatiepunt digitaal meedoen
Heeft u hulp nodig bij het werken op de computer of laptop? Weet u niet goed hoe u een app op de telefoon kunt downloaden of installeren? U kunt deze en andere digitale vragen stellen bij het Informatiepunt Digitaal Meedoen.
Via deze link vindt u de locaties waar u terecht kunt.