Contact
alert
Voorkom verspreiding infectieziekten

Welkom in Gelre. Help ons verspreiding van infectieziekten zoals griep en het coronavirus te voorkomen: klik hier

alert
Optimale veiligheid

Deze verouderde browser voldoet niet aan de kwaliteitsstandaarden. Het Gelre Patiƫntenportaal ervaart u het best met Mozilla Firefox, Chrome, Safari of Microsoft Edge.

Zorg beter voor elkaar
{}

Bekijk dan de veelgestelde vragen.

Staat uw vraag er niet tussen, of komt u er niet uit? Onze medewerkers van het Contactcentrum MijnGelre helpen u graag verder.

Let op: Heeft u vragen die specifiek over afspraken gaan, voor de behandelend arts bestemd zijn of over inhoudelijke medische gegevens gaan? Neem dan contact op met de betreffende polikliniek.

Telefonisch bereikbaar via (0)55-5811180, maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 15:00 uur. 

Heeft u buiten bovenstaande openingstijden een vraag voor de medewerkers van het Contactcentrum MijnGelre? U kunt uw vraag stellen via dit contactformulier. Wij streven ernaar om u binnen 2 werkdagen een reactie te geven.

Bij uw volgende afspraak vertelt uw behandelaar wat de informatie in uw medisch dossier betekent. Heeft u een dringende medische vraag die niet kan wachten? Bel dan met de polikliniek van uw behandeld arts. Op deze pagina kunt u het juiste telefoonnummer vinden van de polikliniek 

Dan kunt u deze vraag stellen bij het inschrijfpunt in de centrale hal van het ziekenhuis. Op deze pagina vindt u meer informatie over het inschrijfpunt binnen Gelre ziekenhuizen 

Wilt u uw persoonsgegevens wijzigen? Neem dan uw identiteitsbewijs en zorgverzekeringspas mee.

Heeft u hulp nodig bij het werken op de computer of laptop? Weet u niet goed hoe u een app op de telefoon kunt downloaden of installeren? U kunt deze en andere digitale vragen stellen bij het Informatiepunt Digitaal Meedoen. 

Via deze link vindt u de locaties waar u terecht kunt.

Complementary Content Deferred Modules
${loading}
Deferred Modules
Scroll